OMONIA TRANS, WE HANDLE - WE CARE
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2024

“CONCORDIA” TRANS!

“Ομόνοια” στα ισπανικά; Αν και δεν υπάρχει μια απόλυτα ισοδύναμη μετάφραση, η λέξη “concordia” είναι η πιο κοντινή αντίστοιχη, και αποδίδει τις έννοιες της ενότητας, της συμφωνίας και της αρμονίας. Αυτές ακριβώς τις έννοιες αποτυπώνει και η σχέση μας με τους συνεργάτες μας από την Ισπανία, οι οποίοι μας επισκέφθηκαν πρόσφατα!

Υποδεχτήκαμε με χαρά τους ανταποκριτές μας από την ιβηρική χερσόνησο και ταξιδέψαμε μαζί τους, πραγματοποιώντας επισκέψεις σε σημαντικούς πελάτες και επαγγελματικούς συνεργάτες. Η ευκαιρία αυτή μας επέτρεψε να συνδυάσουμε τη δουλειά με τη διασκέδαση, ενισχύοντας τη δυναμική των σχέσεων μας.

Τέλος, σε μία συνήθεια που έγινε… λατρεία, ανταλλάξαμε δώρα που υπογράμμισαν την εκτίμηση και το σεβασμό που διατηρούμε για τη συνεργασία μας. Η επίσκεψη αυτή έρχεται σε συνέχεια του δικού μας ταξιδιού στην Ισπανία πριν από λίγους μήνες, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή δέσμευσή μας για διαρκή ανάπτυξη και σύσφιξη των σχέσεων με τους συνεργάτες μας.
 

Pink Ribbon Campaign. Το μεγαλύτερο άλμα είναι αυτό της ζωής!

Όπως κάθε χρόνο, η OMONIA TRANS ανταποκρίθηκε και φέτος θερμά στο κάλεσμα του Πανελληνίου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού “Άλμα Ζωής”, υποστηρίζοντας τη δράση ευαισθητοποίησης “Pink Ribbon Campaign” για την πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας αυτής, η εταιρεία μας ενίσχυσε οικονομικά τον Σύλλογο, καθώς προμηθεύθηκε και θα διανείμει τα χαρακτηριστικά pink ribbons καθώς και ενημερωτικά έντυπα πρόληψης. Η δράση θα λάβει χώρα, την 25 η Οκτωβρίου, Παγκόσμια Ημέρα κατά του καρκίνου του μαστού.

Επιχειρήσεις που επιθυμούν να συμμετάσχουν στην όμορφη αυτή ενέργεια, μπορούν να βρουν πληροφορίες στη σχετική ιστοσελίδα του Συλλόγου “Άλμα Ζωής”.
 
Εκπομπές CO2 από μεγάλα φορτηγά. Μείωση κατά 90% από το 2040.

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε νέα μέτρα για την προώθηση των στόχων μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από βαρέα επαγγελματικά οχήματα. Ο κανονισμός, που είχε προηγουμένως συμφωνηθεί κατ’ αρχήν με τα κράτη μέλη και αφορά τις εκπομπές ρύπων από νέα φορτηγά, λεωφορεία και ρυμουλκούμενα, έλαβε την έγκριση του Κοινοβουλίου με 341 ψήφους υπέρ, 268 κατά και 14 αποχές.

Οι εκπομπές CO2 από μεγάλα φορτηγά (συμπεριλαμβανομένων απορριμματοφόρων, ανατρεπομένων και αναμεικτήρων σκυροδέματος) καθώς και λεωφορεία, θα πρέπει να μειωθούν κατά 45% μεταξύ 2030-2034, 65% για την περίοδο 2035-2039, και κατά 90% από το 2040 και μετά.

Άραγε, είναι κάτι τέτοιο εφικτό; Η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) διατυπώνει τις επιφυλάξεις της, καθώς το χρονοδιάγραμμα εφαρμογής είναι δύσκολα επιτεύξιμο με τις παρούσες συνθήκες. Η ACEA επισημαίνει ότι απαιτούνται υποδομές για ηλεκτρική φόρτιση και ανεφοδιασμό υδρογόνου, ολοκληρωμένοι μηχανισμοί τιμολόγησης του άνθρακα, καθώς και ουσιαστικά μέτρα ενίσχυσης ώστε να διευκολυνθούν οι μεταφορείς και να προχωρήσουν στις απαραίτητες επενδύσεις.